Bine ati venit in atelierul meu !

Blog despre si cu: handmade, moda si croitorie, gastronomie.



Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"Cheama norocul in ajutor, dar da si din maini". Plutarh Sunt pasionata de foarte multe lucruri de cand ma stiu. Imi place sa fac tot timpul ceva, sa cos, crosetez, tricotez, tes, , pictez,gatesc si multe altele, sa am ocupate mintea si mainile. Astept pareri,critici, sfaturi si de ce nu, schimb de experienta.

duminică, 30 iulie 2017

O zi bună prietenul meu

O zi bună prietenul meu

Ce mai faci tu si familia ta? Știu că acest mesaj va ajunge la tine ca o surpriză, eu sunt Barr. Leonard Awosoko, avocat principal al întârziatului eng. James Turcu(Clientul meu) din țara dvs., care a fost director al companiei de construcție Orient în Benin înainte de a muri de Leucemia la 3 martie 2015 în Centrul Medical Benin. În această privință, doresc să vă informez că Banca mi-a emis o notificare care să ofere următorilor membri ai contului său, care vor fi confiscați în curând.

Din moment ce nu am reușit să găsesc rudele clientului meu târziu, acum îmi cer consimțământul să vă prezint ca pe rudele celui decedat, astfel încât încasările din acest cont, în valoare de nouă milioane de o sută de mii de dolari (9,8 milioane de dolari Dolari) vi se va plăti pentru ca noi să împărțim în proporție de 50% pentru mine și 50% pentru tine. Pentru informațiile dvs., vom procura toate documentele necesare pentru transferul legal în numele dvs. care vă vor autentifica creanțele în bancă ca beneficiar legal al clientului meu târziu.

Aștept răspunsul dvs. urgent, așa că vă pot da clarificări suplimentare.

Salutările mele

Barristerul Leonard Awosoko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu