Bine ati venit in atelierul meu !

Blog despre si cu: handmade, moda si croitorie, gastronomie.



Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"Cheama norocul in ajutor, dar da si din maini". Plutarh Sunt pasionata de foarte multe lucruri de cand ma stiu. Imi place sa fac tot timpul ceva, sa cos, crosetez, tricotez, tes, , pictez,gatesc si multe altele, sa am ocupate mintea si mainile. Astept pareri,critici, sfaturi si de ce nu, schimb de experienta.

miercuri, 17 ianuarie 2024

Alertă de securitate pentru amedeisdesign@gmail.com

Aceasta este o copie a unei alerte de securitate trimise la amedeisdesign@gmail.com. mari_amedeis.fashion@blogger.com este adresa de e-mail pentru recuperare asociată acestui cont. Dacă nu recunoști contul, elimină-l.
Conectare nouă pe Windows
amedeisdesign@gmail.com
Am observat o nouă conectare la Contul tău Google pe un dispozitiv Windows. Dacă tu ai făcut solicitarea, nu trebuie să iei alte măsuri. Dacă nu, te vom ajuta să-ți securizezi contul.
Poți vedea activitatea de securitate și la
https://myaccount.google.com/notifications
Ai primit acest e-mail pentru a te informa despre modificările importante aduse serviciilor și Contului Google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu